مرجع مقالات ابزار تولید محتوا

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا

ساخت وبلاگ

امکانات وب

خرید کلمات کلیدی از گوگل

به کار گیری از ابزارهای گوگل برای seo سئومی ابزار تولید محتوا تواند به یاری متعددی به شما نماید. گوگل برای اینکه وبسایت شما بیشتر تبلیغ خواهد شد و خوب چشم گردد ابزارهای متعددی را معرفی نموده است. درین فی مابین مهم ترین ابزار گوگل خدمت گوگل ادوردز میباشد.

در‌این خدمت شما میتوانید کلماتی را که یوزرها بیشترین به کار گیری و جست و جو را با آنان اجرا می‌دهند پیدا کرده و خریداری نمائید. مراحل خرید کردن لغت ها کلیدی از گوگل به اینصورت میباشد که شما بایستی در گوگل ادوردز یک کمپین تبلیغاتی ساخت و ساز فرمایید و در‌این کمپین تبلیغاتی مشخص و معلوم فرمائید که در صورتی کلمه و واژه کلید خاصی بوسیله استفاده کننده جست و جو شد وبسایت شما در بالای برگه علامت داده خواهد شد.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 104 تاريخ : شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:09

بررسی محتوای تولید شده از دید کاربر

همانگونه که در صدر نیز به آن اشاره شد ابزار تولید محتوا یکی مهم ترین ترفند ها در استراتژی محتوایی این میباشد که شما خویش را به مکان استفاده کننده قرار دهید و محتوا را از نظر استفاده کننده رسیدگی فرمایید. این دستور منجر می‌شود که شما بتوانید محتوای خیر را ساخت و ساز کرده و حتی به استفاده کننده یاری فرمائید که به صدق از در میان تولیدات و سرویس ها شما گزینش نماید. در ساخت‌و‌ساز محتوا برای مخاطبان و یوزرها نیازی وجود ندارد که از کلمه ها قلمبه و بغرنج علمی مصرف شود، به دلیل آن که این شغل سبب منحرف شدن کاربر می گردد. در واقع محتوای شما می بایست به نحوی باشد که ضمن تشویق مشتری به خرید اورا برای خرید امداد نماید.

بهینه سازی سازی تارنما 

 استراتژی محتوایی با شما امداد می نماید که به نیکی بتوانید طریق های ساخت‌و‌ساز محتوا را شناسایی کرده و مطابق ان مبادرت به ساخت‌و‌ساز محتوا و سئوی سازی تارنما خویش نمائید. در واقع بایستی بدانید که seo به تنهایی نمی تواند سبب بهبود سکو وبسایت شما گردد و شما برای تولید یک محتوای بهینه سازی گردیده نیاز به استراتژی محتوایی مطلوب دارید.
 در واقع seo به یار ساخت‌و‌ساز محتوا

 و استراتژی محتوایی و با یاری هم می‌توانند به تارنما شما امداد نمایند تا شما به غرض خویش رسیده و درخصوص جذب کاربر و استفاده کننده پیروز فعالیت فرمایید. در فیض بیزنس شما رونق گرفته و سرویس ها و محصول ها شما به فروش خواهد رفت.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 113 تاريخ : پنجشنبه 29 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:52

سازماندهی ایده‌های محتوای شما

در حالی که نسبتاً تعداد متعددی شیوه ابزار تولید محتوا برای یافتن قضیه محتوا وجود دارااست، شما می بایست سازماندهی ایده‌های محتوای خویش را نیز خاطر بگیرید
سازماندهی ایده‌های محتوایی شما به اندازه یافتن قضیه محتوا اصلی میباشد. با سازماندهی ایده‌های خویش، در دست گرفتن ساخت محتوا وبسایت خویش را در اختیار خواهید گرفت.

سود گیری پایانی در زمینه ی یافتن ایده‌های محتوایی
جستن مورد محتوا طاقت فرسا وجود ندارد. شما تنها به استراتژی‌های مطلوب برای یافتن قصه‌هایی برای بیان کردن مخاطبان خویش و ابزار مطلوب برای سازماندهی ایده‌های خویش نیاز دارید.
با استراتژی‌های به اشتراک نهاده گردیده در صدر، شما حاذق خواهید بود روایت‌های جذاب و جذابی را برای مخاطبان خویش ارائه دهید.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 362 تاريخ : چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:37

چگونگی درخواست برای تایید اعتبار در اینستاگرام و ویژگی های آن

یوزرها میتوانند به راحتی فرآیند درخواست ابزار تولید محتوا برای پذیرش اعتبار در اینستاگرام را پشت رمز بگذارند چون اینستاگرام با اضافه کردن فرمی به نرم افزار توانسته این اذن را به یوزرها بدهد تا بتوانند درخواست خویش را برای پذیرش اعتبار ارائه دهند. 

وقتی که اعتبار شما در اینستاگرام پذیرش می‌شود، یک علامت نشانه تیک آبی در کنار اسم اکانت شما قرار میگیرد که با وجود این نشان، بقیه یوزرها دیگر در اینستاگرام مطمئن می گردند که با حضور دارای اعتبار یک شخص معمولی و یا این که معروف و یا این که یک مارک جهانی دارای اعتبار مواجه می باشند. 

درخواست برای پذیرش اعتبار از نرم افزار
برای اینکه بتوانید درخواست خویش را برای پذیرش اعتبار از نرم افزار ارسال کنید، می بایست فرآیند پایین را دنبال نمائید: 

• آغاز به پروفایل خویش مراجعه نمایید. 

• بعد روی آیکون منو را فشار دهید. 

• در مرحله آجل، به آیتم "پیکربندی" بروید. 

• در مرحله پایان، روی آیتم "درخواست پذیرش اعتبار" را فشار دهید. 

در آن نصیب، یوزرها بایستی اسم کاربری اکانت خویش، اسم بدون نقص خویش و یک اسکن از مدارک شناسایی رسمی و یا این که بیزنس خویش را مهیا نمایند. نگران نباشید! این داده ها صرفا در مشت اینستاگرام قرار می‌گیرد. 

 

درخواست برای پذیرش اعتبار در اینستاگرام به‌این مفهوم وجود ندارد که اکانت شما مسلما پذیرش شود. 

اینستاگرام این سیرتکامل اظهار می نماید که پذیرش اعتبار برای "اکانت هایی که از مخاطبان متعددی بهره مند می‌باشند،" نگهداری گردیده‌است و دیگر نیازی به نگرانی یوزرها دراین باره نیست. این شرکت شایان توجه بودن هر حسابی را که نیاز به پذیرش اعتبار داراست را آیتم تحقیق قرار میدهد.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 349 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:57

کسب هنر محتوا نویسی در مورد یک موضوع از طریق صحبت کردن با افراد متخصص

در بازاریابی محتوا، برای اینکه محتوای بسیار ابزار تولید محتوا جذابی بنویسید، بایستی در قضیه مدنظر به طور کامل ماهر باشید اما مفهوم این عبارت این وجود ندارد که در شرایطی که میخواهید متن پزشکی بنویسید می بایست تحصیلات پزشکی داشته باشید مراد این میباشد که با کارشناس این حوزه سخن کرده باشید. ولی اینطوری هم وجود ندارد که نشست ای با این اشخاص بگذارید و هر سؤالی که به ذهنتان خطور می نماید بپرسید بلکه هر چقدر سؤالات شما خوب و ماهر خیس باشند، داده ها ارزشمندتری هم خواهید گرفت.
برای اینکه رای زنی حرفه‌ای و مفیدی با یک شخص کارشناس داشته باشید 5 نکته پایین را فراموش نکنید:

 شایستگی داشته باشید: سوای داده ها مذاکره نکنید و پیش از آن تماما مطالعه نمائید و براساس آنان لیستی از سؤالات پباده سازی نمایید که پاسخ آن‌ها به صورت معین و ظریف در فضای وب وجود ندارد.

 سؤالات کلیشه ای نپرسید: همت فرمایید مراد سؤال خودتان را به صورت ماهر تری مطرح نمائید.

سؤالات مربوط به محتوایی باشد که خواهید نوشت: در باب یک قضیه، سؤالات بسیار متعددی وجود دارااست ولی صرفا سؤالاتی بپرسید که راجع به محتوای شماست تا با این عمل سؤالات تماما مرتبط و مختص به عبارتی مورد پرسیده شوند و زودتر به فیض برسید.

 ضبط فرمائید: صدای خودتان به همدم شخص کارشناس انتخابی خویش را در طول مصاحبه ضبط فرمایید تا بعدا بتوانید هر فرصت که مایل بودید مجدد آن را گوش فرمایید. نوت برداری جذاب وجود ندارد زیرا حواس شمارا پرت می نماید.

در‌حالتی که موردی را نفهمیدید بپرسید: در صورتی موردی را متوجه نشدید سؤال بپرسید تا برای شما خوب توضیح دهند و شرم ساری نکشید.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 130 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:48

در سایت خود محتوای موجود را بهبود دهید

ورقه‌ای در سایتتان دارید که «بایستی» درجه‌اش بالا باشد...البته وجود ندارد؟

در صورتی آره، احتمالا اختلال مقصود جستجوی استفاده کننده دارید.

پس این روند را صرفا محصور به محتوای جدیدی که منتشر می کنید، نکنید.

درواقع، برگشت به محتوای دیرین و باصرفه‌سازی آن برای غرض کاوش، یکی سریعترین روش‌ها برای استخراج به ترافیک طبیعی بیشتر در اینترنت‌سایتتان میباشد.

(مخصوصا هنگامی یک پژوهش ابزار تولید محتوا محتوای بی نقص در سایتتان ایفا می‌دهید.)

به عنوان مثال، این شیت برای واژه کلیدی «backlinks» جزو پنج مرتبه رفیعتر بود.

 

ولی همان گونه که الگوریتم گوگل تمرکزش را بر روی غرض کاوش بیشتر کرد، سکو اینجانب(و ترافیک موتور کاوش) به سراشیبی خورد.

این اسکرین شات Google Analytics برای آن کاغذ میباشد:

 

و هنگامی اینجانب با در حیث داشتن غرض جستجوی مخاطب به آن نگاه کردم، عامل افت آن را فهمیدم:

اشخاصی که عبارت “backlinks”را کاوش می‌کردند، در حوزه seo نو‌وارد بودند. بیشتر به‌دنبال یک داده ها کلی درباره شیوه شغل بک‌پیوند‌ها بودند.

البته پست اینجانب برای کارشناسان بهینه سازی در سطح میانگین افزایشی یا این که توسعه یافته بود. مشتمل بر تعدادی ترفندها و استراتژی‌های توسعه یافته بود که کارشناسان بهینه سازی علاقه آنهایند.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 186 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:36

روش‌های تولید محتوای با کیفیت

نحوه‌های گوناگونی برای تشکیل داد ابزار تولید محتوا محتوای باکیفیت وجود داراست که قرار میباشد درین قسمت به صورت کامل درباره آن حرف خواهد شد.
برای راحتی فعالیت، شما برای ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت عالی میتوانید از تارنما رایا مارکتینگ به کار گیری فرمائید. درکارخانه ساخت محتوا

 رایا مارکتینگ، ده‌ها هزار مولف با تجربه و ماهر وجود دارا‌هستند که در هر لحظه از شبانه روز، مهیا همیاری با وبسایت‌ها و کمپانی‌های متفاوت می باشند و از این نحوه میتوانید برای بیزنس خویش یک نوشته‌علمی باکیفیت را اخذ نمایید.
کمپانی‌های متعدد ساخت محتوا
بر روی نویسندگانی که برای این موسسه شغل می‌نمایند، بررسی تخصصی وجود داراست که محتواها همگی بایستی سکو یک باشند و به اصطلاح همه می بایست مبادرت به ایجاد محتوا کیفیت خوب و ماهر برای مشتریان این مجموعه نمایند. ویراستاران که در این موسسه وجود دارا‌هستند، تمامی سوابق شغل در کمپانی‌های متفاوت ساخت و ساز محتوا دارا‌هستند و بر کارها نویسندگی و همینطور ویراستاری اشراف بسیار خیر دارا هستند.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 141 تاريخ : پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:32

چگونه باید یک استراتژی بازاریابی محتوای نیچ خوب برای خود انتخاب نمود؟

شاید این پرسش برای شما نیز ابزار تولید محتوا مطرح گردیده باشد که چه طور می‌توانید اعتقاد نتیجه ها نمائید که محتوای شما برای مخاطبانتان پر ارزش میباشد؟ در تحت مورد ها اصلی برای امداد به شما در یافتن استراتژی بازاریابی محتوای نیچ وجود دارااست:

• یک نیچ گزینش فرمائید
یافتن نیچ مطلوب برای محتوای شما اولی گام و مهم‌ترین گام میباشد چون می بایست در آن قضیه کارشناس گردید. شما می بایست این پتانسیل را داشته باشید که طرف داران را که عشق و علاقه شدیدی به قضیه انتخابی شما دارا هستند، جذب نمایید. محتوای شما بایستی به آن‌ها مالیات بر ارزش افزوده ای بدهد که در مکان دیگر پیدا نمیکنند.

   در نوشته ی علمی 7 کلیشه بازاریابی باورنکردنی ( چه طور از آنان دوری کنیم) میتوانید داده ها بیشتری در‌این حوزه به دست آورید.

هنگام تعیین یک نیچ به کیفیت همسویی آن با اسم تجاری، واحد سنجش دانایی شما درباره ی زمینه، مصرف کننده و منظره رقابتی که می قدرت در آن تولید نمود، تصور کنید.

سه مرحله پایین به شما امداد می نماید تا در امر موضوعی که حقیقتاً برای خواننده گان شما مالیات بر ارزش افزوده دارااست تصمیم بگیرید.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 324 تاريخ : چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:22

با تن صدای مناسب برای مخاطبان خود صحبت کنید

فکر کنید که در یک اتفاق افتاد کانال  B2B و ابزار تولید محتوا در سطح اجرایی در هم اکنون سخنرانی میباشید. آیا همچون نوپا 5 ساله خویش با آنان حرف می‏نمائید؟ آیا شما با مدیر خویش همچون بقیه افراد اساسی دیگر کلام میکنید؟ مجدداً در‌این مرحله با آشنایی کاربر خویش میتوانید لحن ذکر خویش را هنگام ساخت و ساز محتوا به سطح وی برسانید. اما اصلی میباشد که بعضی از بعد ها شخصیت خویش را محافظت نمایید، ولی بایستی با مخاطبان خویش همسو باشد.

سطحی را که مخاطبان شما در آن می باشند و شغل می‏نمایند، هنگام تایپ کردن محتوا در حیث بگیرید؛ مثلا سطح یک فریلنس، حسابدار میانگین یک کمپانی یا این که یک رئیس سطح بالا. نوشته‌ی علمی شما بایستی با سطح هوش و دانایی آنان مطابقت و همخوانی داشته باشد. سخنرانی برای سطح های بالای رئیس به چارچوب‌ها و استراتژی‌های بزرگ تری برای هدایت کلام‌ها و طریق ذکر مطالب نیاز داراست. در حالی که احتمالاً یک فریلنس نیاز به یک راهنمای عملی قدم به قدم ظریف درباره‌ی سؤالات و ایرادات خویش داشته باشد.

در حالتی که مخاطبان شما B2C می‌باشند، ممکن میباشد بخواهید در سطح آنها و با لحن خودمانی، محتوای خویش را تنظیم نمائید در حالی که یک بلاگ نویس برای یک بیزنس B2B از لهجه تخصصی صنعت خویش استعمال می‏نماید. یک کدام از شایسته ترین بلاگ‌هایی که تا به امروز حقیقتاً مخاطبان خویش را شناخته میباشد و طیف بزرگ ای از محتوای با کیفیت و هدفمند را برای جذب مخاطبان خویش ارائه داده میباشد، Mr Porter میباشد.

 

نشریه وی ترکیبی تعجب آور از شایسته ترین محتواها درباره معاش هم پا با عناوینی مثل "چه‌گونه می‌اقتدار "، "کجا می بایست رفت "، "چه می بایست کرد "، شیوه خرقه پوشیدن هنگام وصال به محل متبوع و مذاکره های مدبرانه میباشد. نوشته‌ی علمی های این سایت به خیر آیتم مطالعه قرار گرفته اند، به خیر و خوبی درج شده اند و برای قرائت با ارزش میباشند؛ به نحوی که یک فرد میتواند در زمینه ی شرایط فعلی بازارهای مالی گفت و گو نماید، یک قضیه را حل نماید و می داند که از چه ابزاری برای چه عصر ای به کارگیری نماید.

Mr Porter مخاطبان مشخصی داراست و با اعتنا بدین مورد شایسته ترین محتوا را می‏نویسد. وی با لحن صدای فردی علم آموزی کرده و رند که درآمد متعددی دارااست و به صورت منظم برای شغل در سراسر دنیا مهاجرت می‌نماید، با مخاطبان خویش کلام می‏نماید. تحت عنوان یک نشریه تازه که فعالیت خویش را برای مخاطبان مرد استارت نموده است، مسافت متعددی با لحن و گویش در تمدن لاد (lad) که در خبرنامه Nuts مستعمل میباشد، داراست.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 309 تاريخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:02

پل epiphany

"پل epiphany " مفهومی در روایت ابزار تولید محتوا سرایی میباشد که نخستین دفعه بوسیله راسل برانسون، دارای تخصص بازاریابی که یک تالیف کننده هم بود، نوآوری شد. این معنا یک "سر بازاریابی " میباشد که وی برای بدور کردن اشخاص از رشته آوری و برانگیختن احساسات مخاطبان موردنظر خویش برای جذب و ترغیب آن ها در جهت خرید یک متاع یا این که سرویس، به کار گرفت.

ایده مهم این مضمون‌ این میباشد: اکثر ما، در برهه ای از معاش خویش پندار کرده ایم اینجانب می بایست مطلقاً این متاع یا این که سرویس را داشته باشم. به مکان این‌که بر روی تعداد متعددی از مورد ها پندار کنیم، بلافاصلهً با این تصور مواجه می‌شویم که‌این آیتم شایسته ترین آیتم برای ما میباشد و ما تنها می بایست آن را داشته باشیم. این موقعیت به‌این برهان میباشد که ما احساساتی تصمیم گرفته ایم خیر منطقی. در واقع احساساتی در باطن ما وجود داشت که منجر شد تا مارا وادار شویم بگوییم "این متاع برای اینجانب میباشد ". متأسفانه، بخش اعظمی از برندها و بازاریاب‏ها فراموش می‌نمایند که‌این وضعیت مدام برای مخاطبان هنگام تمایل به خرید حادثه می افتد. درواقع آنها به روش منطقی بازاریابی را جاری ساختن می‌نمایند.

چون برخی اوقات مخاطبان شما به "خصوصیت‌ها " اهمیتی نمی‌دهند، بلکه آن ها زیر تأثیر فرآورده یا این که سرویس شما قرار میگیرند "؛ البته در‌صورتی‌که روش شما در ساخت محتوا صرفا تکنولوژی پایه باشد، مخاطبان شما غمگین یا این که خشمگین می‏شوند و درنهایت محتوای شما کارایی خیر و خوبی نخواهد داشت.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 112 تاريخ : دوشنبه 19 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:37

راهنمای ایجاد یک محتوای بی‌نظیر: 5 نکته برای ایجاد محتوای مفید

مدام یوزرها نیاز به محتوای اثرگذار دارا ابزار تولید محتوا هستند. آیا نمی‌دانید که چه‌گونه محتوایی را بسازید که حقیقتاً نفیس باشد و موجب تعامل حقیقی و واقعی با مخاطبان گردد؟ در‌این نوشته‌ی‌علمی یک راهنمای خوب برای تایپ کردن محتوای با کیفیت و موثر ارائه گردیده‌است. تایپ کردن محتوای اثر گذار و نفیس برای خوا‌نندگان شما بایستی مبنای مهم هر استراتژی بازاریابی محتوا

 باشد.
سوای ارائه محتوای با ارزش برای مخاطبان خویش، مطالبی منتشر گردیده به وسیله مخاطبان شما نادیده گرفته می شوند. مطمئناً استدلال مهم در ساخت و ساز هر نوع محتوایی، می بایست مخاطبان شما باشد. حتی در صورتی‌که محتوای شما برای مخاطبان موثر باشد، در‌صورتی‌که ازنظر آن‏ها دیدنی و باارزش نباشد، به هیچ عنوان اثر گذار نخواهد بود. با پیش بینی این ضابطه طلایی، در‌این نوشته‌علمی تعدادی دستور کار برای تولید محتوای موثر ارائه گردیده‌است که موجب می شود مخاطبان شما آن را بخوانند و به اشتراک بگذارند.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 270 تاريخ : يکشنبه 18 ارديبهشت 1401 ساعت: 17:20

آیا به مشتری های بزرگ نیاز دارید؟ تولید محتوای وبلاگی را متوقف و تماس با مشتریان را شروع کنید

ساخت‌و‌ساز محتوای وبلاگی و تهیه و تنظیم متن و محتوای ابزار تولید محتوا زیاد برای بلاگ منجر ارتقا بازدید و هدایت یوزرها به سمت شما می گردد. البته در حالتی که می‌خواهید مشتری های متعهد بیشتری جذب نمائید، اساسی میباشد که به خصوصیت رابطه با مشتری و تماس، بیشتر اعتنا نمائید. مسلما شما نیز تا قبل از اینً این داده های عددی را شنیده اید که تنظیم 16 محتوا در ماه برای بلاگ، 4.5 موازی خرید بیشتر و 3.5 موازی بازدید بیشتر را تولید میکنید.

آیا هر اندازه ساخت محتوای وبلاگی بیشتر باشد، عالی میباشد؟ 
جواب به‌این پرسش نه میباشد.در‌حالتی که خریدن مشتریان گرانقدر مقصود شما باشد. جواب فوق به طبع نه میباشد. در حالتی‌که تهیه نمودن مشتری که میتواند منبع درآمد شما باشد، جز هدف ها شماست، جواب نه میباشد. باور از اینکه یک مشتری استفاده کننده حقیقی شمود 10 ها موازی اساسی خیس میباشد. در پایین می‌توانید دلایل مداقه خریداری نمودن یک مشتری را پژوهش فرمایید.

 

ساخت و ساز محتوای وبلاگی برای مدیران مورد خوب میباشد البته غرض بزرگی وجود ندارد:
در تعدادی سال پیشین ساخت محتوای وبلاگی دنیای بازاریابی محتوا و بهینه سازی را به گردباد کشانده میباشد.این یک جز مهم و اصلی در استراتژی بازاریابی محتوا برای موسسه ها گران قدر و حتی خرد میباشد میباشد. طبق داده های عددی HubSpot’s Inbound ، "ساخت‌و‌ساز محتوای وب لاگ" دومی حق تقدم برای شرکت ها بازاریابی فعلی میباشد. هرمورد از اقدامات ذیل می‌توانند یک قسمت از ساخت محتوا متنی و وب لاگ نویسی محسوب شوند:

 توزیع محتوا

 ساخت و ساز محتوای تعاملی

 ساخت و ساز محتوای زمان بر بازه

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 177 تاريخ : شنبه 17 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:49

Facebook Spaces در تولید محتوا

این نصیب که مشمول آواتارها و هدست ابزار تولید محتوا و غیره می‌گردد، بخشی از سپرده گذاری یکسری میلیارد دلاری فیسبوک میباشد. مدیریت برهان فیسبوک برند زاکربرگ در هنگام فعال سازی Facebook Spaces در سال 2017 پیش گویی کرد که‌این نصیب قرار میباشد که یک میلیارد نفر را از روش حقیقت مجازی به یکدیگر وصل نماید.

در واقع اتصال شبکه های مردمی و حقیقت مجازی به یکدیگر، اصطلاح نو Social VR (حقیقت مجازی شبکه‌های‌مردمی) را به وجود آورده میباشد. برندها و بازاریابان می‌توانند به زودی استارت به عمل نمایند، صحیح همان گونه که بعضا اشخاص زودتر از سایر افراد دست به شغل به کار گیری از کانال های مجازی برای بیزنس شدند.

یادتان باشد که هیچ هنگامی فراهم کردن حالت بلندتر رقابتی در بازاریابی محتوا راحت خیس از امروز نبوده میباشد. برای اینکه بتوانید در Facebook Spaces شرکت کردن داشته باشید، چنانکه در‌این نوشته‌ی‌علمی آورده شده میباشد، می بایست بتوانید یک هدست و یک رایانه فردی تهیه و تنظیم فرمائید.

در صورتی‌که هم که اهل لپ تاپ های مک میباشید، ممکن میباشد ابدا به سراغ کامپیوتر فردی نروید:

 به هر درحال حاضر برای خویش اینجانب سپرده گذاری کردن بر روی یک کامپیوتر فردی عمل مشقت بود، اما این شغل را کردم و ولی هم که ارزشش را داشت. Facebook Spaces چیزی بیشتر از مکانی تنها برای گشت و گذار در VR و معاشرت با دیگرافراد میباشد، این نصیب یک ابزار توانمند بازاریابی محتوا برای استخراج و شغل های متفاوت میباشد.

فعلا چه کارهایی می قدرت در Facebook Spaces ایفا اعطا کرد؟

معرفی مارک خویش

اخلاق و رفتار محتوای سه آتی

 ساخت و ساز محتوا بصری

برگزاری جلسات کاری

میزبانی اپ های گفت‌و‌گو

کمپانی در نرم افزار های زنده گروهی

رفتار محتوای ویدئویی

برگزاری یک روی داد

یا این که پیش بروید و یااینکه عقب بیفتید!

برندها و بازاریابانی که می‌خواهند توسعه نمایند و عقب نمانند، می بایست نگاهی آتی نگرانه به طرز تغییر‌و تحول بازاریابی محتوا از نظر بعد ها نو، رسانه ها و تجربه داشته باشند و از خویش بپرسند که عالم چه‌طور ما‌را تغیر خواهد بخشید.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 134 تاريخ : پنجشنبه 15 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:32

یک نکته بسیار مهم درباره محتوا

در غایت اینکه از اندرویک ابزار تولید محتوا خواستم مهمترین نکته ای که درباره بازاریابی می‌داند، با ما بین بگذارد. وی اذعان کرد: مهمترین چیزی که در بازاریابی محتوا بایستی از آن اجتناب فرمائید، ساخت‌و‌ساز کردن موقعیتی میباشد که در آن بتوانید آنچه را میخواهید بگویید!

برای اینکه آنچه می‌خواهید بگویید به یاد ماندنی خواهد شد، می بایست ریشه در چیزی داشته باشد که عموم  به آن عشق و علاقه دارا هستند. آری می بایست این شغل را با هدایت برندها و نیازهای بازاریابی اجرا دهید، اما از اینگونه دیده اندازی این عمل را اجرا ندهید.

استراتژی هایی برای توفیق در بازاریابی محتوا
حال  شما این استراتژی ها را دارید که عبارتند از نکاتی درباره ساخت محتوای داده اساس، نوع محتوایی  که می بایست ایجاد نمائید، استراتژی تبلیغات محتوا. این ها بعضا از رازهای توفیق در بازاریابی محتوا می‌باشند که از بری دبلیو. اندرویک آموختیم.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 117 تاريخ : پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:59

آیا تغییر تاریخ مقاله بر سئو شما تأثیر منفی می گذارد؟

زمانی در باب تغییر تحول تاریخ حرف میکنیم، ابزار تولید محتوا بایستی از دو نوع خاص برای آپدیت رسانی تاریخ مطلع باشیم:

تغییر‌و تحول تاریخ در خویش ورقه

 تغییر و تحول تاریخ در نقشه وبسایت

به لحاظ میرسد نظرها اخیر جان مولر علامت میدهد که حتی آپ دیت رسانی عظیم تاریخ برای صفحه های غیروابسته بر سعی های seo تأثیر منفی نخواهد گذاشت. در امر نقشه های وب سایت ، راهنمای نقشه تارنما گوگل ذکر می نماید که بها lastmod  یک کاغذ بایستی به صورت ظریف آرم داده خواهد شد.

 تاریخ تکثیر صفحه های اینترنت 
در غیر این شکل ، گوگل به آسانی قرائت آن را متوقف می نماید. خلال این ، بر طبق تفحص اخیر آپ تو دیت گردیده ShoutMeLoud ، شایسته ترین طرز برای تاریخ نوشته‌ی‌علمی علامت دادن تاریخ های "اساسی منتشر گردیده" و "واپسین آپ دیت رسانی" میباشد. چنانچه به موتورهای کاوش اذن دهید تاریخ نشر صفحه های اینترنت خویش را پژوهش نمایند ، نسبتاً ناگزیر در سکو بندی از دست خواهید اعطا کرد. ولی در صورتیکه می‌خواهید سکو های خویش را ذخیره نمائید ، می بایست آن ها را به صورت خاص به یوزرها خویش نماد دهید.

تغییرات محتوای مهم
به صورت خلاصه: در شرایطی که ما در زمینه ی تاریخ تکثیر حرف می‌کنیم که به کاغذ حقیقی و واقعی شما ختم میگردد ، عالی میباشد آن تاریخ را از موتورهای کاوش مخفی فرمائید. البته تاریخ تکثیر مهم و واپسین به روزرسانی را به یوزرها علامت دهید.در نقشه وب سایت خویش ، مدام می بایست تغییرات محتوای مهم را درفش گذاری نمایید تا از هرگونه نقص‌ دراین مورد پرهیز خواهد شد.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 131 تاريخ : چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:16

موفقیت های گذشته را با استراتژی های دقیق مجددا اجرا کنید!

تاکتیک دیگری که بازاریابان بایستی ابزار تولید محتوا بیشتر از آن به کار گیری نمایند بازی کردن توفیق های قبل میباشد.
گه گاه از محتوایی که در پیشین تلاش خیر و خوبی داشته میباشد می قدرت مجدداً بهره مند شد ، دستکاری کرد یا این که مجددا برای ساخت و ساز محتوای بیشتر و کارایی بهتر استفاده نمود. ویدئوی Max cockatoo درباره مراجعه به دامپزشک بیشتراز 15 میلیون بازدیدکننده داراست و دوست داستنی ترین ویدئو وی میباشد.
از آن مجال ، وی یکسری ویدئوی شبیه را منتشر کرد که با طرفدارانش نیز بهتر بوده میباشد. در اینجا تعدادی گزینه از آن‌ها وجود داراست:

  Max In The Carrier For The Visit Visit 2015بیش از 200،000 بازدید

عکسهایی از بازدید دامپزشک Max بیش تر از 150،000 بازدید

مثال های معاش حقیقی وواقعی
در اینجا یکسری نمونه دیگر از بازی کردن یا این که گسترش توفیق های قبلی وجود داراست.
یکی دوست داستنی ترین مطالب Orbit Media ، نظرسنجی هر ساله وب لاگ نویس آن‌ها میباشد که در آن بیش تر از 1000 وب لاگ نویس را تحقیق کرده و اطلاعات را تجزیه و آنالیز می نمایند تا روندهای بلاگ نویسی نشانه داده خواهد شد. نظرسنجی هر ساله آنان هرساله مقدار متعددی سهم ، اسم و لینک و پیوند اجتماعی را به خویش جلب می نماید.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 139 تاريخ : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:30

منابع زیادی برای به دست آوردن بک لینک وجود دارد

تجزیه و محاسبه لینک و ابزار تولید محتوا پیوند رقبا

How to Push Great Content that Isn’t Ranking Well

 ارسال پست مهمان با لینک و پیوند در  مورد محتوای شما.

 پیوند سازی حاد

 برای تاثیرگذاری در ارتباطات، اشتراک گذاری ها یا این که تماس قادر است آیتم نیکی باشد.

 احیای لینک و پیوند از لینک و پیوند های فهرست بندی نشده یا این که اسم های تجاری.

اینها فقط قسمت از استراتژی های مهم برای استحصال به پیوندهای ارگانیک میباشند.

هرچه منابع بیشتری را گزینش فرمایید، محتواهای شما برای جستجوی لغات کلیدی خاص سکو بالاتری دارا هستند. با این وجود، تمرکز بر تارنما های مرتبط و تاثیرگذار نیز می‌تواند به شما یاری متعددی کند.

 دقت به اسم تجاری و کمپین های تبلیغاتی
متاسفانه، ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند قادر است بغرنج و مشقت بار باشد. امروزه برندسازی کلیه چیز میباشد. در صورتی‌که نوشته ی علمی ای براق به کسی ارائه دهید، احتمال دارااست وهله سپس که جستجویی شبیه جاری ساختن دادند، روی محتوای شما کلیک نمایند تا به سوال آن ها جواب داده خواهد شد.

یکی‌از روش های استارت برندسازی، تبلیغات مبلغی میباشد. با این عمل محتوای شما در مقابل دیده مخاطبان یا این که حتی تأثیرگذاران قرار می‌گیرد. آحاد ایده این میباشد که برای مارک خویش روءیت کرد و رسانه ای جالب تولید فرمائید.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 364 تاريخ : دوشنبه 5 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:36

بر منبع یابی عکسهای باکیفیت و زرق و برق دادن به آنها تمرکز کنید

چه چیزی منجر ارتقاء شرکت کردن محتوا ابزار تولید محتوا می‌شود؟در هنر بازاریابی محتوای بصری بایستی تصاویری تنظیم نمائید که دیدنی باشد. در حیث داشته باشید که تصاویر به تنهایی نمی توانند محتوای شما را دیدنی گزارش دهند بلکه اساسی این میباشد که تصاویر شما دیدنی باشند. عکاسان همواره ذکر می دارا هستند که آنچه منجر تضارب عموم می‌شود، یک عکس بدون نقص میباشد.

کیفیت عالی
به این ترتیب در هنر بازاریابی محتوای بصری، شما می بایست تصاویر با باکیفیت را به یک نقطه قوت برای اسم تجاری خویش تبدیل فرمایید. تصاویر کیفیت خوب HD می‌توانند به عبارتی چیزی باشد که شما به آن نیاز دارید. به علاوه، شما حقیقتاً یک عکاس با آمادگی در تشخیص فیلترهای مطلوب برای کمپین مطلوب می‌خواهید! عموما برندهای دارای اعتبار برای این آیتم، اشخاص ماهر استخدام می کنند.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 329 تاريخ : يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:07

در تولید محتوا فعالیت‌ها نزدیک به رویدادهای مهم را انجام دهید

عشق به سهیم حامی مالی مالی ابزار تولید محتوا شما در طی سال به بالاترین حد خویش میرسد. از داده ها در این مورد برای طرح ریزی کار‌های کمپین بازاریابی محتوای خویش به کار گیری فرمائید. کمپین‌ها می بایست مجاورت و هنگام رویدادهای اساسی موردعلاقه اشخاص که طبیعتا حادثه می افتدند، انجام شوند. درین مجال‌ها تقاضا ارتقا می یابد و قابلیت ساخت مجال‌های بیشتر برای حصول به رابطه و تولید لینک و پیوند بالا می‌رود. مثلا، در حالتی که حامی مالی مالی یک فستیوال موسیقی می باشید، طبیعی میباشد که در حدود تکثیر بلیط، ارائه اطلاعیه ها و از روش خویش فستیوال (گذشته، حین و بعداز جاری ساختن) عمل بازاریابی خویش را انجام فرمائید.

صرف‌حیث از نوع حفاظت مالی خویش، چندین اصل را بایستی رعایت فرمائید تا پیوند‌های خیر را استخراج فرمایید:

ساخت "لحظات مهیج و خیره کننده ": هر روی داد اصلی نماد دهنده شوق واشتیاق و عشق و علاقه جامعه به آن میباشد. شما در یک شرایط خوب قرار دارید به گونه ای که می توانید که تجربه فوق العاده و استثنایی را به آن ها آرم دهید. در اینگونه شرایط‌هایی، به تجارب اساسی و محوری جامعه دقت فرمائید، بعد کمپین‌هایی مرتبط را حول آن روی داد ساخت‌و‌ساز فرمائید.

مخصوص بودن: با طرف نگهبانی گردیده گفتگو فرمایید تا به مارک اذن نشر خبر‌ها را دهید. یا این که از روش شبکه‌های خویش و با محتوای منحصربه‌فرد، خبر‌ها را در اینترنت‌وبسایت خویش منتشر نمائید تا اشخاص به آنها پیوند دهند یا این که در قبال یک پیوند، خبر‌ها یا این که محتوا را به یک سهیم رسانه ای منحصر منتقل نمایید.

دسترسی: اذن دسترسی بدون واسطه به تولیدکنندگان محتوای اینفلوئنسرهایی که نمی‌توانند اینگونه دسترسی داشته باشند، راهی مطمئن برای جلب اشخاص علاقمند و پیوند‏ها میباشد. برای یک حامی مالی ورزشی، این دسترسی می‏تواند  تولید یک مجال برای دیدار با گروه باشد.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 404 تاريخ : پنجشنبه 1 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:08

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :